زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 2:14 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



                                                                       


 
فال روزانه،فال روز،فال،فال هفته،فال سال،فال روز،فال90،91،92،93،99
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 37
نویسنده پیام
lemonn آفلاین


ارسال‌ها : 170
عضویت: 14 /1 /1397


3 نکته ی مهم درباره ی اسپری تمیز کننده سطح موتور

در این مطلب می خواهیم به 3 نکته ی مهم در خصوص اسپری انژکتورشوی، اسپری لاستیک فوم، اسپری موتورشوی تمیز کننده سطح موتور اشاره کنیم. وقتی ماشین را در آخر هفته ها به کارواش برده یا آن را می شورید، باید توجه داشته باشید که قطعات درونی ماشین نیز نیاز به شستشو دارند. دقیقا همانطور که بدنه با شستشو منظره ی بهتری پیدا می کند، موتور نیز پس از شستشو و تمیز شدن، کارایی بهتری خواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص صحبت کنیم. همچنین می توانید برای خواندن مطلب نقش مکمل بنزین در ماشین چیست، به سایت مراجعه نمایید.

اسپری تمیز کننده سطح موتور

با استفاده از اسپری تمیز کننده سطح موتور، می توانید خیلی سریع موتور را از تمامی آلودگی ها پاک کنید. بهترین روش استفاده از این اسپری ها نیز آن است که به تمامی یا دور موتور اسپری شود. و از ریختن اسپری تنها بر یک نقطه به شدت خودداری کنید. اسپری خیلی راحت و سریع عمل کرده و از اتلاف وقت و هزینه، جلوگیری می کند.

موتور روشن یا خاموش؟

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از اسپری تمیز کننده سطح موتور، موتور ماشین خنک شده باشد. البته نه به اندازه و در حدی که موتور یخ زده باشد! فقط کافی است موتور خاموش و خنک باشد. یک ساعت زمان برای خنک شدن موتور کافی است.

چرا اسپری تمیز کننده؟

چرا به جای استفاده از شوینده های موتور از اسپری استفاده کنیم؟ سوال خوبی است. شوینده های موتور می توانند خاک، لکه و آلودگی ها را از بین ببرند اما نمی توانند روغن یا چرک ها را پاک کنند. در عوض اسپری می تواند روغن و چرک ها را از بین ببرد. با استفاده از این اسپری های می توانید تمامی مناطقی که روغنی و کثیف شده را پاک کنید.

عملکرد بهتر

برای استفاده از اسپری به دستورالعمل نوشته شده بر قوطی، توجه داشته باشید. اما معمولا اگر چند دقیقه اسپری تمیز کننده سطح موتور بر سطوح بماند، عملکرد بهتری خواهد داشت.


دوشنبه 25 آذر 1398 - 10:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب،بهترین تعبیر خواب،کد جاوا تعبیر خواب
کلمه مربوط به خوابی که دیده اید را وارد نمایید: (به عنوان مثال: آب)












قالب وبلاگ