زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 1:16 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



                                                                       


 
فال روزانه،فال روز،فال،فال هفته،فال سال،فال روز،فال90،91،92،93،99
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 33
نویسنده پیام
lemonn آفلاین


ارسال‌ها : 170
عضویت: 14 /1 /1397


مهمترین نکات از دیدگاه قالیشویی در غرب تهران

از دیدگاه قالیشویی در غرب تهران می توان با رعایت چند نکته ی مهم، قالی و فرش را تمیز نگه داشت. اگر لکه بر قالی یا فرش دارید و می خواهید از شر آنها خلاص شوید، با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای خواندن مطلب قالیشویی در غرب تهران : به ما اعتماد کنید، به سایت مراجعه نمایید.

قالیشویی در غرب تهران : قوانین مهم!

اول از همه به این نکته توجه داشته باشید که جلوگیری از پدید آمدن لکه خیلی بهتر از پاک کردن لکه ها می باشد. اگر فرزند کوچک، حیوان خانگی یا مهمان دارید، کارتان سخت می شود! اما در نظر داشته باشید که انداختن یک رو فرشی بر قالی یا فرش می تواند نقش محافظ را ایفا نماید.

سال نو

چند ماه بیشتر به سال نو باقی نمانده و بسیاری از افراد برای خانه تکانی و پاک کردن فرش و قالی دست به کار می شوند. اما بسیاری از افراد پیش از فرستادن قالی و فرش به قالیشویی، ترجیح می دهند تا خودشان لکه ها را از فرش پاک کنند. این کار باعث می شود تا هزینه ی شستن قالی کمتر شده و زودتر از قالیشویی، قالی های خود را تحویل بگیرند. اما پاک کردن لکه ها چگونه امکان پذیر است؟

مایع ظرفشویی و آب

اولین و بهترین راه برای پاک کردن لکه ها، استفاده از مایع ظرفشویی و آب می باشد. ترکیب آب گرم و مایع ظرفشویی باعث می شود تا لکه های قدیمی رفته رفته از بین بروند و پاک شوند. با تکرار و مداومت بر پاک کردن لکه با این ترکیب، قالی ها مثل روز اول می شوند.

آب اکسیژنه

استفاده از آب اکسیژنه می تواند تاثیر شگفت انگیزی در پاک شدن لکه های قدیمی به خصوص کثیفی یا خون داشته باشد. البته در استفاده از آن کمال احتیاط را داشته و توجه داشته باشید که امکان دارد واکنش نشان دهد و یا بر رنگ قالی تاثیر گذارد.

امیدواریم از مطلبی که قالیشویی در غرب تهران برای شما آماده کرد، راضی بوده باشید.


دوشنبه 25 آذر 1398 - 10:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

تعبیر خواب آنلاین،تعبیر خواب،بهترین تعبیر خواب،کد جاوا تعبیر خواب
کلمه مربوط به خوابی که دیده اید را وارد نمایید: (به عنوان مثال: آب)












قالب وبلاگ